أخر الاخبار

القائمة الرسميه لمسلسلات رمضان 2022 + قنوات العرض


مسلسلات رمضان 2022

وزي ما إحنا متعودين بنبدا حلقتنا بالصلاة على نبينا المصطفى عليه افضل الصلاه والسلام ويله من واجبي اني اعملك الحلقه دي عشان مش أنا مش هتكلم فيها أنا جي بس اعرفك اي هي المسلسلات اللي هتكون معانا في السباق الرمضاني القادم وبرضو بالمره هعرفك البطل الرئيسي لكل مسلسل فركز كده بقي وصحصح معايا ونيجي علي أول مسلسل معانا وهيكون مسلسل الاختيار الجزء الثالث واللي هيكون من بطولة النجم احمد السقا واحمد عز ويكون متذاع علي قناة on E. 




القائمة الرسميه لمسلسلات رمضان 2022 + قنوات العرض




والمسلسل رقم 2 وهيكون مسلسل عالم موازي واللي هيكون من بطولة النجمة دنيا سمير غانم هيكون متذاع علي قنوات الحياة وتالت مسلسل وهيكون مسلسل العائدون من داعش


مسلسل هجمة مرتدة الجزء الثاني 

واللي هيكون من بطولة الفنان امير كراره ورابع مسلسل معانا في قائمة النهاردة وهيكون متذاع علي قناة dmc مسلسل مكتوب عليا واللي هيكون من بطولة النجم أكرم حسنى ويكون متذاع علي منصة vip وخامس مسلسل في قائمة النهاردة وهيكون مسلسل عالم تاني والمسلسل هيكون من بطولة النجمة رانيا يوسف هيكون متذاع علي قنوات المتحدة .



والمسلسل السادس معانا وهيكون مسلسل أزمة منتصف العمر واللي هيكون من بطولة النجمة ريهام عبدالغفور وسابع مسلسل وهيكون مسلسل الكبير اوي الجزء السادس وكلنا طبعا عارفين مين هو بطل المسلسل وهو الفنان احمد مكي يكون متذاع على قناة cbc والمسلسل رقم 8 معانا وهيكون مسلسل المشوار واللي هيكون من بطولة النجم محمد رمضان وهيكون متذاع علي قناة dmc. 



والمسلسل رقم 9 وهيكون مسلسل الملك واللي هيكون من بطولة النجم عمرو يوسف والمسلسل ال11 معانا وهيكون مسلسل توبة واللي هيكون من بطولة النجم عمرو سعد هيكون متذاع على قناة MBC مصر والمسلسل ال12 معانا وهيكون مسلسل ديما عامر والمسلسل من بطولة النجم مصطفى شعبانهيكون متذاع علي قنوات المتحدة .


ويله علي المسلسل رقم 13 معانا وهيكون مسلسل احلام سعيده واللي هيكون من بطولة النجمة الكبيرة يسرا ويكون متذاع علي قناة on E والمسلسل رقم 14 وهيكون مسلسل المداح الجزء الثاني بعنوان حرب الشياطين والمسلسل هيكون من بطولة الفنان حماده هلال يكون متذاع على قناة النهار. 



والمسلسل رقم 15 وهيكون مسلسل الابواب الخلفية واللي هيكون من بطولة الفنانة غادة عبد الرازق هيكون متذاع على قناة MBC مصر والمسلسل ال16 معانا وهيكون مسلسل عشق اسود والمسلسل هيكون من بطولة النجمة زينه واحمد فهمي هيكون متذاع على قناة MBC مصر. 




والمسلسل رقم 17 وهيكون مسلسل اولاد الهلالية والمسلسل هيكون من بطولة النجم الكبير حسين فهمي وهوب دبل كيك علي المسلسل رقم 18 معانا وهيكون مسلسل ملف سري واللي هيكون من بطولة الفنان هاني سلامه ويكون متذاع علي قناة on E. 



ويله ندخل على المسلسل ال 19 معانا وهيكون مسلسل جزيره غمام واللي هيكون من بطولة النجمة مي عز الدين هيكون متذاع علي قنوات المتحدة وكمان المسلسل رقم 20 وهيكون مسلسل بطلوع الروح واللي هيكون من بطولة الفنانة منه شلبي هيكون متذاع على قناة MBC مصر. 




احنا لسه بنسخن اوعي تكون سرحت مني ايوه كده عايز اشوف ابتسامتك الحلوه دي ويله كده علي المسلسل رقم 21 وهيكون مسلسل بابلو واللي هيكون من بطولة النجم حسن الرداد وهيكون متذاع علي قناة الحياة والمسلسل رقم 22 وهيكون مسلسل فاتن امل حربي والمسلسل هيكون من بطولة النجمة نيللي كريموهيكون متذاع علي قناة الحياة.




والمسلسل ال 23 معانا وهيكون مسلسل راجعين يا هوى والمسلسل هيكون من بطولة النجم خالد النبوي يكون متذاع على قناة cbc والمسلسل رقم 24 وهيكون مسلسل سويتس بالعربي واللي هيكون من بطولة النجم أسر ياسين يكون متذاع على قناة cbc ورقم 25 معانا وهيكون مسلسل يوتيرن واللي هيكون من بطولة النجمة ريهم حجاج وهيكون متذاع علي قناة الحياة. 




 والمسلسل رقم 26 في حلقة النهارده وهيكون مسلسل اولاد عابد والمسلسل هيكون من بطولة النجم الكبير رياض الخولي والمسلسل رقم 27 وهيكون مسلسل رانيا وسكينه واللي هيكون من بطولة الثنائي مي عمر وروبي هيكون متذاع على قناة MBC مصر والمسلسل ال 28 وهيكون مسلسل عودة الأب الضال والمسلسل هيكون من بطولة النجم بيومي فواد يكون متذاع على قناة cbc. 





والمسلسل رقم 29 معانا وهيكون مسلسل يوميات زوجه مفروسه جدا الجزء الخامس واللي هيكون من بطولة النجمة داليا البحيري والمسلسل ال 30 معانا وهيكون مسلسل حكم نهائي واللي هيكون من بطولة النجم مصطفى قمر يكون متذاع على قناة النهار. 




 والمسلسل رقم 31 وهيكون مسلسل نغم واللي هيكون من بطولة النجمة ياسمين الرئيس هيكون متذاع على قناة MBC مصر والمسلسل ال 32 وهيكون مسلسل بيت الشده والمسلسل هيكون من بطولة النجمة وفاء عامر يكون متذاع على قناة النهار والمسلسل رقم 33 وهيكون مسلسل مين قال واللي هيكون من بطولة النجم الكبير جمال سليمان. 




والمسلسل ال 34 معانا وهيكون مسلسل ماما عايزه ايه واللي هيكون من بطولة النجمة ريم مصطفى  هيكون متذاع على قناة MBC مصر والمسلسل رقم 35 والاخير في حلقة النهارده وهيكون مسلسل وش تالت واللي هيكون من بطولة النجمة حنان مطاوع وهيكون متذاع علي قناة dmc. 


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-